سفیر ایران در بغداد: رویکرد جمهوری اسلامی، همکاری با دولت الکاظمی است

به گزارش آوای وحش، سفیر ایران در بغداد توضیح داد که رویکرد کشورش در قبال دولت جدید عراق که برخاسته از اراده مردم این کشور است، همکاری و حمایت است.

سفیر ایران در بغداد: رویکرد جمهوری اسلامی، همکاری با دولت الکاظمی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس، ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، طی یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه خبری العراقیه، گفت که کشورش از دولت مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق حمایت می نماید و این دولت بر اساس اراده ملت تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: رویکرد جمهوری اسلامی ایران، همکاری و پشتیبانی و حمایت از دولت مصطفی الکاظمی است زیرا ما آن را دولتی می دانیم که بر اساس خواست ملت عراق تشکیل شده و از سوی مجلس نیز به آن رأی اعتماد داده شده است.

مسجدی اضافه کرد: ما اعلام کردیم که برای همه انواع همکاری آماده ایم و اطمینان داریم که روابط دوجانبه میان دو کشور، گسترده تر و مستحکم تر خواهد شد و به صورت مناسبتی در دوره نخست وزیری الکاظمی پیشرفت خواهد نمود. برای ما منافع مشترک دو کشور اهمیت دارد.

سفیر ایران با اشاره به دیدارهایش با نخست وزیر و شماری از وزرای کابینه او گفت که در این دیدارها، روابط دوجانبه و پرونده های موجحود میان ایران و عراق آنالیز شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 391

به "سفیر ایران در بغداد: رویکرد جمهوری اسلامی، همکاری با دولت الکاظمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران در بغداد: رویکرد جمهوری اسلامی، همکاری با دولت الکاظمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید