تور فرانسه: فرانسه اعمال تحریم های تجاری علیه انگلیس را به تعویق انداخت

به گزارش آوای وحش، رئیس جمهور فرانسه روز دوشنبه گفت، پاریس اعمال تحریم های تجاری برنامه ریزی شده علیه بریتانیا را به تاخیر انداخته است.

تور فرانسه: فرانسه اعمال تحریم های تجاری علیه انگلیس را به تعویق انداخت

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در اظهاراتی گفت: تصمیم گرفتم تا اعمال تحریم های تجاری علیه بریتانیا را به تاخیر بیندازم تا مذاکره نمایندگان دو طرف بتوانند روی پیشنهادات نو برای حل و فصل اختلافات مربوط به حقوق ماهیگیری پسابرگزیت، کار نمایند.

بر اساس این گزارش، فرانسه پیش از این اعلام نموده بود که از روز دوشنبه تجارت در آبراه کانال را محدود خواهد نمود. این اقدام فرانسه می توانست موجب تشدید تنش های تجاری بین دو اقتصاد بزرگ اروپا گردد.

ولی ماکرون که دوشنبه با بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در حاشیه کنفرانس اقلیمی سازمان ملل در گلاسکو ملاقات نموده است، به خبرنگاران گفت که طرح فرانسه برای اعمال تحریم علیه بریتانیا به حالت تعلیق درآمده است تا نتایج مذاکرات نو تعیین گردد.

بریتانیا از این تصمیم فرانسه استقبال نموده است. یک سخنگوی دولت بریتانیا در این باره گفت: ما از تصمیم فرانسه برای تعمیق مذاکرات تجاری برای حل و فصل اختلافات مربوط به روابط بریتانیا و اتحادیه اروپا استقبالل می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1192

به "تور فرانسه: فرانسه اعمال تحریم های تجاری علیه انگلیس را به تعویق انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: فرانسه اعمال تحریم های تجاری علیه انگلیس را به تعویق انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید